top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

Jayden Thien, sponsoring zakelijk/ particulier voor WK Italiƫ..

Jayden Thien, " Ik wil in mijn sport niks anders dan de beste zijn. Daarom hoop ik dit jaar wereldkampioen karten te worden bij de Rotax Max-rijders. Het eerste deel van die droom heb ik al waargemaakt: omdat ik aan een erg sterk seizoen bezig ben, heb ik een ticket gewonnen voor deelname aan de Rotax Max Grand Finals.


Aan dat jaarlijkse wereldkampioenschap voor Rotax Max-rijders doen ruim 350 rijders uit 50 landen mee. Het wordt dit jaar van 19 tot en met 26 oktober gehouden op het circuit van Sarno in Italiƫ.


Om daar zo sterk mogelijk voor de dag te kunnen komen, zoek ik nog enthousiaste sponsors die me willen helpen mijn droom te laten uitkomen. Misschien wil jij me steunen?



Ben je als bedrijf geĆÆnteresseerd in een sponsorpakket en wil je meer informatie, dan kun je me mailen op jaydenthienkarting@hotmail.com.

Ook particulieren zijn natuurlijk van harte welkom om me te helpen.

Wil je een donatie doen, dan kan dat op rekeningnummer NL76RABO 0321 9209 29 t.a.v. Jayden Thien."


Alvast bedankt! Delen wordt gewaardeerd šŸ˜


Groetjes,

Jayden Thien Kijk ook eens op de facebook van Jayden, klik hier..... Foto's: Media Jayden Thien



17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page