top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

Mooie resultaten Anne Zeelen cross Siebengewald Junior Cup

Zondag 1 september cross gehad in Siebengewald!



Anne, "1ste manche: mocht in de 3e rij in het midden starten. Had een hele goede start van de 3e rij naar de 3e plaats in een halve ronde, maar toen werd het rood en kwam er een herstart. Deze keer stonden we iets anders met de start en wou ik weer kijken of ik er tussendoor kon met de start. Maar dit keer lukte het niet waardoor er auto's voor mij reden en ik probeerde ze via de buitenkant in te halen maar dat lukte niet in ik zakte weg. Maar evengoed uitgereden.



2de manche: deze keer vanuit de 2e rij. Er stond niemand voor me op de 1ste rij waardoor ik een redelijke start had. En vooraan mee kon doen. Maar na een ronde werd het weer rood en weer een herstart. Met de herstart ging het starten weer goed maar minder als de 1ste keer. Uiteindelijk schoot te accuklem los en heb niet uit kunnen rijden.



3de manche: mocht op de 1ste rij aan de buitenkant starten. Had een goede start en was een leuke manche.


Finale's gingen niet door ivm tijdgebrek..


Uiteindelijk 11e van de dag geworden!



Was een mooie, gezellige en leerzame dag!


In Someren zullen we weer aan de start staan, nieuwe ronde nieuwe kansen! Iedereen tot autocross Someren!"

Bekijk de Facebook van Anne Zelen, klik hier....



37 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page