top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

Mooie AUTOCROSS SIEBENGEWALD zondag 4 september ASUZ


De organisatie was in handen van De Zilveren Vogels in Siebengewald waar de ASUZ cross plaats vond.

In de eerste manche werd ik links en rechts goed geraakt. Links achter een behoorlijke deuk opgelopen wat net niet de radiator raakte. Mijn geluk zodat ik toch nog de overige manches aan de start kon komen. Voldoende punten behaald voor aan de finale cross te mogen deelnemen. Daar werd ik vijfde. Voldoende punten behaald voor het klassement Standaard klasse ASUZ 2022.

Het was een gezellige cross samen met Richard van Rens #750 die voor het eerste keer crost bij de Gastrijders.

Bedankt aan mijn broer Dylan als monteur samen met Charl en Senna.

De laatste cross voor dit seizoen word verreden op 9 oktober Autocross Liessel.

Bedankt aan mijn sponsoren die dit mede mogelijk gemaakt hebben. - Collé Nederland (www.colle.eu) - Paddock14 (www.paddock14.nl) - Eric Bol (www.eric-experience.com) - Beasty Balls, Baarlo - Fans van MM Fanzone - HTB autosport team, Kessel - Pepels Racing

Club van 50 euro: - Opa Bol - Eric Bol - Marcel Bol - Joyce Bol - Charl van den Eertwegh - Claudia Wittkowski - Marcel de Bruin - Jarno Geurts

Monteurs en Fans: - Jarno Geurts - Dylan Bol - Stan Boots - Dian de Leeuw - Senna Veugelers - Charl van den Eertwegh - Joyce Bol - Shelley van Deurssen - Richard van Rens

Tevens dank aan de fotografen: - Marcel Bol - Eric Bol - Ria Minten - Rene Smeets

Nieuwe sponsoren en fans van de Club van 50 euro zijn altijd welkom. Graag PB berichtje. Bryan Bol ( Autocross Team 992 )

Foto credits: Renee Smeets ( Finish.nl / PEWI.nl )



55 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page