top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

Jarno Geurts P3 dagklassement Junior Cub cross Siebengewald.




Jarno, "Afgelopen weekend was het nachtcross weekend in Siebengewald. Op zondag 1 September stond ik aan de start bij het ASUZ kampioenschap. De 1ste manche mocht ik op de 1ste rij starten. Ik had een goede start maar in de 1ste bocht werd ik over de kop geduwd, gelukkig geen schade, dus ik kon weer mee starten. Nu had ik weer een goede start en kon ik als 3de aansluiten alleen na 1 ronde iets te gretig de bocht in en belande ik in de greppel. Door de klap sloeg het stuur tegen mijn duim aan, daardoor de rest van de dag met een handblessure gereden.



De 2de manche moest ik op de 3de rij starten. Ik had een goede start en kon als 3de aansluiten in de eerste bocht. Naar 2 rondes raakte de nummer 1 en 2 zich in de bocht daardoor kon ik de leiding over nemen maar toen kwam er rood en moest ik op plek 2 starten. Ik heb de nummer 1 niet meer in kunnen halen dus een 2de plaats.



De 3de manche moest ik op de 2de rij starten. Ik had een goede start en kon als 3de aansluiten in de 1ste bocht. Maar toen kwam er rood een volledige herstart was het gevolg. Weer een goede start en ik kon als 2de aansluiten in de 1ste bocht. 1 ronde later heb ik de nummer 1 kunnen inhalen. Ik heb de leiding niet meer afgegeven dus een 1ste plaats! Deze resultaten leverde mij een 3de plaats van de dag op. Nu gaan we de auto klaarmaken voor 22 September in Someren."


Kijk ook eens op op de facebook van Jarno. Klik hier....



Sponsoren:

- Hans Boom Installatie Bedrijf

- G-Heldens Plaagdieren Bestrijding

- Mark Heuvelmans elektro

- MPR Truckparts

- Nick johansson auto onderdelen

- Houben Belettering

- John en Ron bedankt

20 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page