top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

Dag 1 Nascar Whelen, Raceway Venray 13-07-2019 met DEXWET-DF1 Racing.

Bijgewerkt op: 17 jul. 2019

Op en top gezelligheid en gastvrijheid bij Dexwet DF1 Racing samen met onze mascottes BOOGITY, hond BUMPER en SNOWMEM ( Marcel MiepMiep / MM Fanzone )



Tiger 'BOOGITY', Dog 'BUMPER' and SNOWMEN - Nascar weekend Raceway Venray 13-07-2019 with the NWES Show Gilrs and Dexwet-DF1 Nascar racing.

Complete photo album (256 pictures): http://bit.ly/2LVhTjg

Racefoto's Dexwet-Df1 racing van de zaterdag 13 juli 2019 (156 pictures): https://photos.app.goo.gl/sUx4EMR3F61VkRxW8


Natuurlijk vergeten wij onze Duitse en Nederlandse NASCAR vrienden en fans niet. Alsmede Ron Bosch, Chantal Bradwolff , Martien Bosch, mijn vriend coureur Tony Sempels voor het gebruik maken van zijn honden pak, Dylan Bol, Remco, Marco Reimer, Hans-Jürgen Hummen, Klaudia Hummen, Andrea Wilken en gehele Dexwet-DF1 Team en monteurs... Threewide team, Michael Großgarten, Frank Reipen, mijn broer Eric Bol, de twee knappe promo girls van O3 Sanity System en natuurlijk onze toppers van Dexwet-DF1 Norbert en Gudrun Strouhal. ☺️😉👍 En iedereen die ik vergeten ben.



Bekijk ook het nieuws via mijn facebook Paddock14 of via mijn eigen facebook. (Morgen 16 juli zal deel 2 van alle foto's online verschijnen.)

www.paddock14.nl "The place for the latest Autosport & Ovalracing News"






67 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page