top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

BAARLONAAR JARNO GEURTS PAKT KAMPIOENSTITEL 2019 JUNIORCUP ASUZ



Jarno, "Afgelopen zondag gingen we met de doelstelling naar Someren om nuttige punten te scoren voor het kampioenschap, dit liep echter heel anders als gepland. We kregen 's morgens te horen dat de laatste cross in Liessel is afgelast. Hierdoor kon ik deze cross het kampioenschap al binnen halen.


De 1ste manche belandde ik op een niet correcte wijze in de greppel, hierdoor stond ik met de deur in de rijrichting, daardoor werd er rood gevlagd en had ik voor die manche 0 punten. In deze manche viel mijn grootste concurrent in de titel strijd uit met onherstelbare schade. Daardoor werd het voor ons mogelijk om deze cross kampioen te worden. De 2de manche ging van start. ik had de leiding in de manche maar doordat de baan zo slecht was ben ik buitenom gaan rijden, daardoor passeerde 1 iemand mij en werd ik 2de. In de 3de manche was de baan slechter dan slecht waardoor ik aan de buitenkant bleef rijden. in de manche had ik een mooie en leuke strijd met de top 5 ik heb als 3de de finish kunnen passeren.




Dit resultaten mij een 4de startplek in de finale. In de finalen had een slechte start maar heb in een mooie strijd met de concurrentie als 4de de finish kunnen passeren. Met dit resultaat heb ik het kampioenschap in de Juniorcup binnen kunnen halen!! Hierbij wil ik mijn sponsoren en natuurlijk iedereen die geholpen heeft hartstikke bedanken. Zonder jullie was dit mij niet gelukt! 6 oktober staan we als kampioen aan de start in neerkant."

Meer info! Kijk een sop zijn facebook Jarno Geurts....

Namens Paddock14 en alle fans, van Harte Gefeliciteerd met je Kampioenschap 2019.

34 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page