top of page
  • Foto van schrijverPaddock14

Arianna Casoli, 𝗧𝗛𝗘 𝗘𝗡𝗗 𝗢𝗙 𝗔 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠?'

Bijgewerkt op: 19 nov. 2020


"Het leven draait allemaal om seconden. Ik arriveerde in Kroatië als 5e overall in punten en ik riskeerde niet meer naar huis te komen.

.

Mijn geluk was dat de #euroNASCAR-auto's zo sterk zijn en mijn # 54 heeft zichzelf opgeofferd om mij te beschermen!

.

Dit alles alleen voor een onzinnige beweging van een andere bestuurder. In de kwalificatie.

Zonder reden!

.

Eén auto vernield ❌, het raceweekend van twee coureurs vernield ❌ en ... hopelijk ben ik om de een of andere reden zonder verwondingen ontsnapt! 🙏

.

Een simpele incidentele "het spijt me", noch een simpele "Hoe gaat het?", Zal geen volledig nieuwe auto terugbetalen. Dus als een goede sponsor niet opeens verschijnt, is mijn seizoen voorbij en waarschijnlijk ook het volgende 😢 vanwege de omvang van de schade door die onzinnige actie van een andere coureur. Bedankt Tobias # 50 👎

.

We waren in qualy, je vliegronde was al weg, je was terug en kon wachten en je rij kiezen om te passeren. Ik naderde volgas in de 4e versnelling en er was geen andere racelijn. Elke bestuurder moet weten dat het nutteloos en gevaarlijk is om daar buiten te blijven. Het resultaat is op de foto 😣

.

Motorsport is gevaarlijk: op een echt circuit heb je geen "esc-herstart" -knop.

.

We kunnen niet doorgaan met het bedanken van #Saints en de #EuroNASCAR veilige cel.

.

Snel zijn is niet genoeg om een ​​raceauto #coureur te zijn.

Respect is regel # ️⃣1️⃣ ❗

.

Hoe dan ook, mijn #racing #droom is nu waarschijnlijk voorbij ..."

Bekijk ook eens de facebook van Arianna




19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page